Profetisk förbön

Jag erbjuder profetisk förbön grundad i principen om profetiskt partnerskap. Tillsammans kommer vi att söka Herren Jesus för vägledning och insikt om dig och din verksamhet. Jag kommer att förmedla budskapen jag får från Herren, så att du kan pröva och väga orden för sedan agera på dem.

Detta innebär att jag går in i förbön samtidigt som jag utrustar dig i ditt eget böneliv och stödjer din personliga vandring med Herren.
Dessutom kommer jag att gå med dig i förbön och lyssna på Herren Jesus Kristus, använda mina specifika profetiska gåvor, smörjelse och auktoritet. Detta för att ge dig profetisk bekräftelse, uppmuntrande ord. Jag kommer också att engagera mig i andlig krigföring för dig, för att driva tillbaka mörkret och förlösa Guds Ljus och uppenbarelse över dig. Detta kommer att ge dig kraft att verka i andlig frihet och utföra det arbete som Gud har kallat dig till.

En surfare i profetisk drömtydning står för en person flödar tillsammans med kraften från Den Helige Ande. Ofta en profet.

Min roll i detta partnerskap är att utrusta dig att höra Guds röst, växa i att bli ledd av hans Ande och vandra i Guds härlighet.
Där det främsta fokuset är på din egen tillväxt i relation, vänskap och partnerskap med Herren, baserat på det största budet i Guds ord:

”Du ska älska Herren din Gud av hela ditt hjärta och av hela din själ och av hela ditt förstånd. Det är det största och första budet. Sedan kommer ett som liknar det: Du ska älska din nästa som dig själv.

Matt 22:37-39 (SFB15)

Pröva en timme utan kostnad – endast för företag.

Den första timmen är kostnadsfri. Därefter gör vi en separat överenskommelse för ett eventuellt framtida partnerskap.

Börja med att boka ett 15-minuters Zoom-möte, genom att klicka på knappen nedan.
Under mötet går vi tillsammans igenom dina önskemål och planerar den kostnadsfria timmen.
Du kommer att få länken till Zoom-mötet så snart bokningen är genomförd.
Observera att tillgängligheten för dessa möten är begränsad, så se till att säkra din tid i förväg.
Ser fram emot att hjälpa dig på din resa!

Prophetic art - Surfing the white water - BIFA 2021 Silver award.
Prophetic art – Surfing the white water – BIFA 2021 Silver award.
English
Rulla till toppen